Lilla ring fra hufsa.

En ring i lillanyanser.Dårlig bilde.....hmm

En ring i lillanyanser.Dårlig bilde.....hmm

Tags: , ,

About hufsa44

Kvinne på 44 år som designer og lager glassperler og igjen smykker av disse. Er også hage entusiast,maler acryl bilder,er mye på hytta og koser meg med barn og barnebarn,mann,hund og katt ;-) Jeg lager smykker på bestilling, legg igjen en kommentar og jeg kontakter deg ;-)

5 responses to “Lilla ring fra hufsa.”

  1. ingasteinajoh says :

    Ohoj!!!
    Stilig!! Jeg elsker lilla, nesten alle lilla farger!!!!! Hvordan har du lagd den «inn i»?

    Hvis du tenker på den flate lilla skiva,er det en knapp laget av skjell….passet helt nydelig til den lilla blomsterperlen min…

  2. snurremegrundt says :

    hmmm….

    —-hmmmmmmm?????—-

  3. kreativkrapylet says :

    Morsom ring 🙂 Nydelig farger!

  4. klippenberg says :

    Veldig flott. Nå ble jeg litt inspirert, for du ga meg en ide til hva jeg kan bruke alle skjell-knappene mine til.

  5. snurremegrundt says :

    Du må fikse linken i nicket ditt ellers finner vi deg ikke!

    Og jeg som leita etter tufnellperler :-)))))

    ###############
    HÆÆÆÆÆÆ,HVORDAN GJØR JEG DET??????????

Legg igjen en kommentar

