Lenge siden siste innlegg,men har ikke ligget på latsiden…

Kjede med glassperler i lampwork og ferskvannsperler.

Kjede med glassperler i lampwork og ferskvannsperler.

Kjede i sort og gråtoner,med avtagbart anhent.
Kjede i sort og gråtoner,med avtagbart anhent.
Øredobber med nytt glass.
Øredobber med nytt glass.

 

 

Rosa glass og lyse rosa ferskvannsperler.Synes dette ble fint,selv om jeg ikke bruker rosa selv.

Rosa glass og lyse rosa ferskvannsperler.Synes dette ble fint,selv om jeg ikke bruker rosa selv.

Armebånd i rødt og klart.Er spesielt glad i usymmetriske perler og litt sære smykker,så dette er midt i blinken for meg...hehe

Tags: , , , , ,

About hufsa44

Kvinne på 44 år som designer og lager glassperler og igjen smykker av disse. Er også hage entusiast,maler acryl bilder,er mye på hytta og koser meg med barn og barnebarn,mann,hund og katt ;-) Jeg lager smykker på bestilling, legg igjen en kommentar og jeg kontakter deg ;-)

10 responses to “Lenge siden siste innlegg,men har ikke ligget på latsiden…”

  1. snurremegrundt says :

    Deet første der er KREM!
    *hoppe rundt i ring*

  2. HUFSA says :

    Ja ikke sant,du må kjøpe deg Ivory rods fra Moretti,hvis du likte det kjedet og det armebåndet i det andre innlegget,for det er den som er brukt til å lage sølvstringers og som basefarge til det turkise på kjedet.Den er helt umistelig….

  3. ingasteinajoh says :

    Stilig Hufsa! Nydelig hjerter. Skulle ønske mine ble så jevne og fine.
    Det er altid gøy å se hva slags reaksjon man får med elfenben. Jeg elsker dark ivory. Den blir så fin når man får frem karmelliseringen. Og jeg skal si at du har produsert. Nå endelig er jeg snart ferdig med eksamen, en igjen, pjo. Og da skal jeg sette i gang. jeg skal stille ut malerier og smykker/perler i Lillesand i sommer sammen med andre kunstnere. Og vi er så heldige å ha fått et stilig lokale midt i fellesferien. Så da må jeg «haul ass» til å ha noe å stille ut.:)

  4. ingasteinajoh says :

    P,s: Hvilken klar bruker du?
    Kjøpte du noe klart fra CiM?

  5. HUFSA says :

    Hei Inga.
    Den klare er veldig klar og fin,men kjøp IKKE for tykke rods(gjorde jeg),den virker hardere enn moretti,men er klar og fin.Det med hardheten kan være at jeg blir lurt ang. tykkelsen altså.

  6. kreativkrapylet says :

    OJ! Total makeover her 🙂
    Også så mye nytt og flott da!
    De røde og blanke perlene i det nederste er helt herlige 🙂
    … også syns jeg det gråsvarte smykket der er kjempefint!

  7. klippenberg says :

    Innmari tøffe saker du lager. Virkelig flott. Og så fin som bloggen din har blitt, da. Jøsses.

  8. Perleriet says :

    Flotte smykker!! Favoritter blir det øverste og det røde armbåndet som er helt KNALL!!

  9. HUFSA says :

    Hei alle sammen,takk for hyggelige kommentarer;-)

  10. snurremegrundt says :

    Jeg er jo selvfølgelig inn og tjuvglaner og lærer nå… de turkise med hjerter i og de med siksak er jo nyyydelige, nå skjønner jeg hvor mye arbeid go teknikk som ligger bak!

    ###################
    HUFSA SVARER
    He He det er teknikker ja,LE forumet er helt umistelig,der er det masse oppskrifter og forklaringer,Inga…..tipset meg,og jeg er henne evig takknemlig for det.
    Dette går nok veien relativt raskt,du har fordeler med å ha drevet med så masse fra før, men,joda, det skal læres og det er SÅÅÅ GØØØØØY at jeg nesten ikke har tid til å gå på jobb.
    Gleder meg til bilder!!!!!!!

Legg igjen en kommentar

