Nye perler og et armebånd.

Nye perler og et armebånd..

Jeg prøver å komme inn i hvordan WordPress fungerer,og prøver å legge ut et innlegg.Nå er høsten her og perle aktiiteten er stigende,jeg har masse ideer og masse glass, så nå er det bare å prioritere tid til prosjektene 😉

About hufsa44

Kvinne på 44 år som designer og lager glassperler og igjen smykker av disse. Er også hage entusiast,maler acryl bilder,er mye på hytta og koser meg med barn og barnebarn,mann,hund og katt ;-) Jeg lager smykker på bestilling, legg igjen en kommentar og jeg kontakter deg ;-)

3 responses to “Nye perler og et armebånd.”

  1. smykkerbylenec says :

    Gratulerer med ny blogg:) vi gleder oss til å se alle perleriene !!!!

    • hufsa44 says :

      Så koselig,Lene. Har hatt blogg tørke i evigheter og har opprettet denne kun for smykker og perler.Håper jeg sjønner å bruke den etterhvert.VGB var så enkel å bruke,men jeg fikk ikke lastet inn bilder der etterhvert ;-(

  2. Hilde says :

    Hei 🙂 Takk for besøk og kommentar på bloggen min.
    Hyggelig å finne bloggen din også 🙂 Virkelig flotte perler og smykker du lager!! Jeg har prøvd meg bittelitt på smykkelaging. Har mye å lære, men det er jo kjempeartig.
    Jeg kommer tilbake jeg, skal bli spennende å følge med på det du lager.

    Ha det godt 🙂

Legg igjen en kommentar

